CIGIZNI NEM DIVAT! kampány

A Nemzeti Népegészségügyi Központ (NNK) tájékoztatása szerint a 2019/2020-as évben futó „Elfüstölt esélyek” kampány folytatásaként az idei évben új kreatív koncepcióval hívja fel a figyelmet az NDN Zrt. a dohányzás kockázataira.

Forrás: Youtube

A „Cigizni nem divat” kampány fő célcsoportjai:a fiatalok, akiknél a dohányzásra való rászokás megelőzése a legfőbb céla már dohányzó fiatalok és felnőttekA komplex, univerzális üzenetet hordozó kampány egyformán képes megszólítani a különböző hátterű, életkorú, potenciális és gyakorló dohányzókat is.

A kommunikációt megelőző kutatások rávilágítottak, hogy a fiatalok eléréséhez nem elegendő a már ismert, egészségkárosító tényezők kizárólagos sulykolása, azaz a klasszikus elriasztó kampány. A dohányzás társadalmi elfogadottságán, a dohányzással kapcsolatos attitűdön kell változtatni. Ezért lett a kreatív megvalósítás egyik fő szempontja és célja a dohányzás kimozdítása abból a társadalmi, kulturális beágyazottságból, amely akár divatos, laza, következmények nélküli tevékenységként is képes láttatni ezt a rendkívül káros szenvedélyt.

A kampányhoz készült kreatív anyagok (televíziós és online spot, citylight és óriásplakátok) a következő linkre kattintva tekinthetők meg: https://drive.google.com/…/1wpeVThcmFj3TnOFf6dz24TKy4RZ…